Göteborg

Nu är jag hemma från Göteborg. Eller ja, jag kom hem vid 10 imorse, men har sovit tills nu.




Pontus sjöng "x elefanter balanserade, på en liten liten liten tråd, det tyckte de va så intressant så dem hämtade en annan elefant" tills han kom upp till ca. 20 elefanter. (Lägg märke till mössorna, han fick dock ingen dricks)




När klockan slog 2 blev jag överlycklig när det bara var 6 timmar tills tåget skulle gå. Tyvärr så talade Ellen om för mig att vi skulle skruva tillbaka klockan 1 timme, så att det var 7 timmar kvar. Jag laddade upp med energi.




Det blev långtråkigt så vi tog första bästa buss. Vi hamnade i Partille. Men när vi väl var där så kom aldrig spårvagnarna. Så vi fick vänta på en buss tillbaka till Göteborg.




Det var segt.




Vi var ovanligt snygga vid den tiden på dygnet.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Såklart han är det ;) god natt!

2009-10-26 @ 02:14:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0