Home sweet home

Jag kan berätta för er att jag hatar att röra på mig.
Jag hatar att äta nyttigt.
Om jag inte får choklad under dagen så blir jag tokig.

Idag vaknade jag hos min moster, (en riktig nyttig typ) åt en grov macka, gick ut och gick en promenad med henne och hennes hund i 2 timmar, sedan för att åka till en restaurang för att äta sallad (!).

Vad tror ni jag gjorde nu när jag kom hem?

1. Hämta choklad ur skafferiet.
2. Sätta på en film.

Här kommer jag stanna hela kvällen, kommer inte röra mig ur fläcken.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Hahaha i totally feel with u!



Sv: haha My är rolig.

2009-10-18 @ 17:52:36
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: HEHE ^^

CHOKLAD ÄR LIVET MY DEAR FRIEND!

2009-10-18 @ 21:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0