Känns skönt att komma i första hand

Som jag skrev i förra inlägget så är jag hemma på besök hos min mamma nu. Mitt rum är numera som ett förråd som mamma ställer alla möjliga prylar som hon inte vet vart hon ska göra av annars. Detta gäller även min säng, som är fullproppad med 1548864 olika prylar.

Jag: Vart ska jag sova i natt?
Mamma: I dubbelsängen bredvid mig.
Jag: Okej. Men kan jag flytta på pläden som ligger där då?
Mamma: Men det är ju katternas pläd?
Jag: Ja? Och?
Mamma: Ja, men det är ju deras säng.
Jag: Men du sa ju att jag skulle sova där?
Mamma: Nej. Jag sa att du skulle sova bredvid mig, inte andra sidan av sängen.

Så blev det också. Jag och mamma delade på en 90cm säng, medan en av katterna fick en hel säng för sig själv.

Detta känns bra.


Kommentarer
Postat av: ellen

HAHAHAHHA detta gjorde min dag

2010-01-24 @ 19:51:59
Postat av: Rebecca

Hehe, måste kännas som du är älskad! :)

2010-12-22 @ 21:24:45
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0