En aning tankspridd

Idag har jag överträffat mig själv.

Idag gjorde jag som alla andra dagar, gick in i duschen sedan fixade iordning mig. Jag sminkade mig och stack till skolan. Det var först när jag kom hem som jag insåg att jag hade sminkat mig med alla produkter, men glömt mascaran. Det förklarar varför folk har sagt att jag såg trött ut.

När man åker till skolan och glömt att man har "sjuk"anmält sig. Lärarna kollade en aning konstigt.

När man av förfäran inser att cigaretten faktiskt BRINNER. Sedan när man har lyckats släcka skiten så berodde det tydligen på att jag hade tänt pinnen på fel håll.

När man ska ut och röka på rasten
och inser att man har glömt tändaren hemma och istället har tagit med sig USB-minnet. (Herregud, de var ju båda svarta?)

Man sitter och kollar på tv
och plötsligt inser att man har mat på spisen och springer dit för att kolla så att det inte har bränt vid. Men när man väl kommer dit så har man satt på fel platta. Tur i oturen typ.

Jag har inte alla hästar i stallet.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Hahahahhaahaaha usb-minnet var bäst hahahahaha! :D



Sminket har jag gjort själv... Känns ju helt naket... Hur kan man glömma!?



Plattan är ju en klassiker :D

2010-01-15 @ 12:40:09
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0