Det är bra att mina kompisar tänker på min hälsa

Jag sitter med två klasskompisar. Den ena klasskompisen (som sitter bredvid mig) klappar händerna åt något som händer längre bort.

Jag: Snälla, kan du sluta klappa?
Klasskompis 1: Men vadå då?

Han fortsätter klappa händerna.

Jag: MEN SNÄLLA! Jag får tinnitus!
Klasskompis 2: Ja sluta nu, du får vara rädd om hennes enda hjärncell.

Jag tänkte sedan tacka honom för att han slutade klappa händerna. Men jag sket i det.
 

 


 
Uppdatering: Lite långt att skriva ordet "klasskompis" hela tiden. Men om jag skulle förkorta det med "KK" så tror jag att det kan misstolkas. Så för er skull så får jag skrivkramp istället.

 


Kommentarer
Postat av: Ellis

Haha två kk är inte illa! ;)



sv: Jag misstolkar allt som har med min röst att göra haha inte ens komplimanger tar jag seriöst ! :O



Haha aww blir ju rörd! :D

2009-12-29 @ 00:40:28
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0