Kanske ska tända lampan nästa gång?

Pappa och jag sitter i soffan när han berättar om en händelse som hände på jobbet.

Pappa: När jag var förkyld så gick jag in på personaltoan för att snyta mig. Jag brydde mig inte om att stänga dörren och låsa. Jag tände heller inte lampan för jag hittar ju ändå till pappret där inne.
Jag: Jaha?
Pappa: Sedan hörde jag hur låset vreds om och lampan tändes. Då var det en kollega från en annan avdelning som hade kommit in med ryggen mot mig så hon såg mig inte. Jag visste inte vad jag skulle säga, så jag klämde ur mig ett "hej". Hon vände sig om alldeles förskräckt och jag misstänker att hon inte behövde gå på toa längre efter det.

Jadu, det är inte alltid pappa blir inlåst med en tjej på toa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0