Rock'n Roll

Här sitter jag och myser med min filt framför tv:n. Tänkte ha en lugn lördagskväll för en gång skull eftersom min pappa kommer på besök imorgon bitti.

Jag hade på MTV nyss när det kom en sådan där låt som man bara MÅSTE dansa till.

Så jag ställer mig upp och börjar dansa som en jävla galning. Får för mig att mitt vardagsrumsfönster är en spegel och står där och shakear i bara pyjamas.

Sedan ser jag att grannen mittemot står och glor på mig. Vad gör jag då? Jo jag duckar.

Mina grannar måste verkligen tro att jag är dum i huvudet.


Kommentarer
Postat av: LILIJA.COM

Nämen tack :)



Din blogg är skitrolig!

Var tvungen att lägga till den på BL nyss :D

2009-11-07 @ 22:59:58
URL: http://lilija.com
Postat av: josdil

har du inte?

jag har flygit en gång, till london. men detta är första gången jag flyger själv så är riktigt nervös. =/



hahahah, värsta kul :'D

2009-11-08 @ 00:11:58
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0