Saknad

Jag saknar min katt.
Eftersom jag har flyttat till egen lägenhet en bit bort från där min mamma bor, så träffar jag inte min älskling särskilt ofta.

Jag saknar att höra hur han snarkar på nätterna.
Jag saknar att ha honom sittandes på toastolen medans jag duschar.
Jag saknar ha honom bitandes i mina tår när han vill att jag ska vakna på morgonen.

Martin: Han verkar vara en go katt.
Jag: Det är han, han är killen i mitt liv.
Martin: Jag tror dock inte att en riktig kille skulle klara av uppgiften att bita dig i tårna varje morgon.

Vadå? Är det för mycket begärt?




Kommentarer
Postat av: josdil

Vad gosig han såg ut :)



Ja det tycker jag du ska göra, alltid kul att se andras favoriter :D

2009-11-07 @ 11:40:34
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Ellis

Åh vilken fin kisse!! Älskar katter och jag förstår kärleken du hyser för honom! :D

2009-11-07 @ 14:14:49
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0