Sluta gnälla eller sluta att vara lat, det är frågan

Jag åker buss till skolan varje dag. (Det tar bara 20 minuter att gå, men det hör inte hit).
På sista tiden har jag märkt att mina bussturer bara blir konstigare och konstigare.

En gång som jag har skrivit om tidigare, så hånflinade en busschaufför åt mig.

För någon vecka sedan så körde chauffören som en galning. Bussen bokstavligt studsade mot trotoarkanterna.

Igår var jag tydligen inte ens välkommen in i bussen. (Gubben skyllde på dålig syn, men jag vet allt att han stängde dörren när jag var på väg in med flit). Han ska allt få betala för min colaburk som blev ihopmosad. (Den låg i min ryggsäck).

Jag funderar nästan på att börja gå till skolan. Då är det illa.



Kommentarer
Postat av: josdil

haha låter inte så kul det där med bussen :P

äsh, åk ändå. vinter nu ju, orka gå i snö? :D



sv: den är grymt bra, sett den massa gånger. kan se den idag igen till och med :) se den!

2009-11-17 @ 14:00:39
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Lo

walking is good!

2009-11-18 @ 17:31:21
URL: http://meloy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0