Onödig information

Av någon anledning så har människor i min omgivning pratat om kaffe under en lång tid nu. Jag vet inte varför, men det pratas hit och dit om att det är så "uppiggande", "gott" och allt vad nu har sagts. När jag säger att jag inte är så förtjust i kaffe så höjer de bara ögonbrynen.

Vadå? Är det så konstigt?

Fast om jag ska vara ärlig så dricker jag kaffe ibland. Eller ja... Jag kokar ibland kaffe om jag ska äta ostmacka eller bulle. Då kan jag doppa i kaffet, aldrig dricka.

Det enda kravet är att det ska vara skogaholmslimpa eller kanelbulle. Annars kan det kvitta.


Kommentarer
Postat av: ellen

kaffe är mitt liv

2010-01-26 @ 10:15:08
Postat av: Ellis

Kaffe är riktigt gott med mörk choklad eller bakelse. Men upppiggande kan jag ej påstå att det är?

2010-01-26 @ 15:34:24
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0